Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Nu är vi två som slåss om kameran!

Av Åsa - 22 november 2009 00:09

Min dotter och jag delar inte bara intresset för hästarna. Therés har också mer och mer börjat dela mitt andra stora intresse, fotografering. Här är en massa bilder som hon tog på hästarna idag. Alla är med utom Molle-pålle och Maxi som var hos frisören Glad


Vad härligt spralliga hästarna blir när man släpper lös dom i paddocken. Här är några bilder på Lady i full action.

       

       


Till slut så lugnade hon ner sej trots allt.

 


Naomi var tvungen att prova om kamerafodralet var ätbart.

 


Al a Mein.

   


Lukas sprang också runt i full rulle när han fick springa lös i paddocken.

 


Loppan sträcker ut i hagen.

 


La Vesta, cool som oftast.

 


Tur att hästarna oftast beter sej mer hyfsat i paddocken när dom har nån på ryggen. Kristin och härliga HS.

 


Kardemumma Gump, alias Forest, ser nåt intressant långt där borta.

 


Full rulle i hagen... Jiiiihaaaa!!! Naomi, Loppan och Tickan.

 


Lilla coola Calle.

 


Billbo letar efter nåt att äta.

 


Bianca med klädsam pinne i manen.

  


Och den här utsikten har man från paddocken när solen går ner...

      


Jag är i allra högsta grad partisk, men jag tycker faktiskt att Therés är riktigt duktig på att ta bilder (och jag fiskar inte efter att alla ska skriva snälla kommentarer om hur duktig min dotter är, haha). Jag ska försöka fixa prao hos nån fotograf till henne när hon ska ut och praoa till våren. Jag menar, om karriären som beridare kommer av sej så är det ju bra om hon har en plan B.


Tack och hej!

 
 
Ingen bild

jeanette

22 november 2009 11:02

Hon har talang!! Det har hon ärvt av dig!!

Kram Kram

 
Ingen bild

Kristin

22 november 2009 14:19

Vilka fina bilder på Lady, riktig buse! Då vet du ju vad du kan köpa till Therese i julklapp så ni slipper slåss om kameran =)
Haha, jag missade helt att det fotades när jag red, men det va kul att se, HS é fin som tusan, det har verkligen fångats med en bra bild. Men man ser oxå hur pass mycket jag lutar mig fram, inte bra, måste nog börja räta på mig...

 
Ingen bild

Tina

23 november 2009 09:15

Härliga bilder i höstsolen..de är jättebra!! :-)

 
Ingen bild

Kristin

23 november 2009 22:44

Jag saknade dig oxå i stallet idag, men jag väntade in i det längsta, men sen fick jag köra så jag hann till Sune. Men du, förresten, hur står det till i Biancas box egentligen? Jag mockade där, om du inte såg det (hihi), men jag fick ta ut 3 börar innan jag va nöjd. Skitar hon verkligen ner så på en natt eller hade du kanske bädd i hörnan under vattenkoppen? Nu finns ingen hörnbädd längre iaf, haha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 9 februari 2010 22:01

När gjorde du sist något som du gått och tänkt i flera år att du skulle vilja göra? Hoppa falskärm t ex. Hur många är det inte som säger "jag skulle vilja hoppa fallskärm"? Och hur många är det som någonsin hoppar fallskärm...? Jag gjorde en sån...

Av Åsa - 5 februari 2010 08:50


Sitter här och tittar ut på en gråmulen, översnöad värld och drömmer mej tillbaka till solen och värmen på Lanzarote som vi lämnade för exakt tre veckor sen. I år så flyttade vi till ett nytt hotell mitt i semestern vilken vi absolut inte ångrade eft...

Av Åsa - 31 januari 2010 00:19

Hmmm... få se... smör... sprit... glass... is... sex! Tomatodlare... och så en tom julduk   OBS! Väldigt väldigt INTERNT...!!! (Det här gör vi om väldigt snart)   Tack och hej! ...

Av Åsa - 9 januari 2010 19:43

I en vecka nu så har vi bott på Cinco Casitas i Matagorda strax utanför Puerto del Carmen. Det är en villa (som dom kallar det) med egen trädgård och privat pool minsann. Men vi har kommit fram till att det inte är en pool, det är ett jättestort fotb...

Av Åsa - 7 januari 2010 17:58

Följande samtal ägde rum på en restaurang på Lanzarote härom kvällen: Jag – Konstigt, när man är här nere och föreställer sej hemma så verkar det så         mysigt liksom. Peter – Jaha… Jag – Ja, alltså… jag...

Ovido - Quiz & Flashcards