Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Fredagskvällen är räddad!

Av Åsa - 20 oktober 2009 21:49

Jag vet precis vad jag ska göra på fredag kväll. Jag får nämligen en leverans papper (till jobbet) på fredag eftermiddag och de ska användas till typ 400 kopior som ska användas på lördag. Så på fredag kväll så ska jag hålla på att jävlas med den förbannade kopiatorn/skrivaren som ALLTID går i strejk varje fredag eftermiddag.


Men om jag börjar prata snällt med den redan i morgon så kanske kanske den är på riktigt gott humör på fredag. Det kan ju vara värt ett försök i alla fall...


Tack och hej!

 
 
Ingen bild

Tina

21 oktober 2009 09:29

Du får köpa lite färgglatt papper till den så den blir glad:-)

 
Ingen bild

Caisa

21 oktober 2009 09:42

Vi kan byta! Jag är grymt duktig på att klappa fint på kontorsapparater! Faxar och kopiatorer är mina favoriter! Du kan du få snickra med min bror. Här ska byggas barnrum hela helgen...

Men jag tänkte på det där med "fredagssjukan". Har ALLA kontorsapparater den eller? Överallt hör man om hur de hostar och kinkar just på fredagar. Ingår det i samma kategori som strump-mysteriet i torktumlarn? Kram/C

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 9 februari 2010 22:01

När gjorde du sist något som du gått och tänkt i flera år att du skulle vilja göra? Hoppa falskärm t ex. Hur många är det inte som säger "jag skulle vilja hoppa fallskärm"? Och hur många är det som någonsin hoppar fallskärm...? Jag gjorde en sån...

Av Åsa - 5 februari 2010 08:50


Sitter här och tittar ut på en gråmulen, översnöad värld och drömmer mej tillbaka till solen och värmen på Lanzarote som vi lämnade för exakt tre veckor sen. I år så flyttade vi till ett nytt hotell mitt i semestern vilken vi absolut inte ångrade eft...

Av Åsa - 31 januari 2010 00:19

Hmmm... få se... smör... sprit... glass... is... sex! Tomatodlare... och så en tom julduk   OBS! Väldigt väldigt INTERNT...!!! (Det här gör vi om väldigt snart)   Tack och hej! ...

Av Åsa - 9 januari 2010 19:43

I en vecka nu så har vi bott på Cinco Casitas i Matagorda strax utanför Puerto del Carmen. Det är en villa (som dom kallar det) med egen trädgård och privat pool minsann. Men vi har kommit fram till att det inte är en pool, det är ett jättestort fotb...

Av Åsa - 7 januari 2010 17:58

Följande samtal ägde rum på en restaurang på Lanzarote härom kvällen: Jag – Konstigt, när man är här nere och föreställer sej hemma så verkar det så         mysigt liksom. Peter – Jaha… Jag – Ja, alltså… jag...

Ovido - Quiz & Flashcards